یا باید عاشقِ خوبی باشییا بازیگرِ خوبی...،در دُنیا همینست که هستو تو مادامی که بر صحنه ی دنیا هستی قانون دنیا اینستاما برای عاشق زندگی کردن ،باید عآشق مُرددنیا آموزگار خوبی برای آدمکهایش هستزیرا دشمنی کردن را خوب بلدست...،همیشه بهترین دشمنان بهترین د یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 23:16